Ondřej Vrtěl

Bakalářská práce

Blog jako nástroj self-promotion v sektoru B2B

The Blog Considered as Self-promotion Tool in B2B
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o významu blogů jako nástrojů self-promotion firem v sektoru B2B. Firemní blog dnes patří mezi hlavní nástroje a zároveň kanály obsahového marketingu, jeho funkcí je vzdělávat prostřednictvím expertního obsahu návštěvníky, z nichž se při optimalizovaném zacílení stávají spokojení zákazníci. Firemní blog je také jedním z článků automatizace marketingu. Praktická část se věnuje …více
Abstract:
The Bachelor's thesis discusses the importance of blogs as a tool of self-promotion companies in the B2B sector. Corporate blog belongs among major tools and content marketing channels nowadays, its function is to educate visitors through expert content that may create satisfied customers via optimized targeting. Corporate blog is also one of the links in marketing automation. The practical part deals …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2015
Zveřejnit od: 30. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Tomáš Šula

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Vrtěl, Ondřej. Blog jako nástroj self-promotion v sektoru B2B. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2015

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 30. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe