Zalina Sagova
Bakalářská práce
Barva v reklamě
Colour in advertising
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zjistit, jak kategorie produktů ovlivňují výběr barev. Teoretická část popisuje základní pojmy reklamy, historii používání barev, jak barva ovlivňuje psychický a fyzický stav člověka a estetiku barev. V první polovině praktické části bylo analyzováno 500 log a reklam. Prostřednictvím této analýzy byly identifikovány kategorie produktů, které používají určité barvy. Dále …víceAbstract:
The aim of this bachelor's work is to identify how product categories influence colour choices. The theoretical part describes the basic concepts of advertising, the history of the use of colour, how colour affects the psychological state of a person and the aesthetics of colour. In the first half of the practical part, 500 logos and advertisements were analyzed. With the help of to this analysis, …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2021
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/85294
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 1. 2022
- Vedoucí: Olga Horová
- Oponent: Jan Koudelka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85294
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Testing Consumer Behaviour and Psychography viability in Market Strategy
Elizaveta Morozova -
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
The Global Consumer Ethnocentrism
Sofiko Momtselidze -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Vliv barev a jeho využití v marketingu
Veronika Lisá -
Vliv barev a jeho využití v marketingu
Zuzana Kroužková -
Vliv barev a jeho využití v marketingu
Veronika Kadlecová -
Vliv barev a jeho využití v marketingu
Tereza Šulitková