Applicable Strategies and Management in Chosen Start-up Companies – Selbi Meredova
Selbi Meredova
Bakalářská práce
Applicable Strategies and Management in Chosen Start-up Companies
Použitelné strategie a řízení z pohledu začínajících společností.
Anotace:
Dobrá strategie nemaximalizuje úspěch jako startup, ale strategie, která maximalizuje úspěch udržení se na trhu. Podnikatelé si musí dobře naplánovat, co chtějí dělat, a čeho chtějí za deset let dosáhnout. Je velmi důležité to naplánovat správně. Každý vlastník firmy chápe, že bez strategie není možné vybudovat podnik. Zde se objevují argumenty, že některé podniky se stejnou strategií uspěly a jiné …víceAbstract:
A good strategy is not a strategy that maximises success as a startup, but a strategy that maximises success to life, (to a high point). Entrepreneurs need to plan well what they want to do, and willing to achieve over the ten years. And it’s very important to plan it correctly. Every business owner understands that without a strategy it is impossible to build a business. Here appears argument about …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Leopold Tanner, MSc MBA
- Oponent: Jan Cholenský, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Globální podnikání a management
Práce na příbuzné téma
-
Identification and Management of Positive/ Negative Factors Influencing the Implementation of a Business Strategic Plan
Rustam Sabitov -
IT Management Culture and Strategic Alignment in the Era of Digitalization
Marcel Roland Sieber -
Human resources planning as strategic tool for effective peoples’ management
Jeffery Osei Akoto -
A Model for Strategic Alignment of Supply Chain Management Information Systems: Dynamic Capabilities of Digital Business Models
Jochen Nürk -
Vztah podnikové strategie a strategie informatiky v prostředí MSP
Jaroslav Brandejský -
Strategie rozvoje společnosti
Dariusz Płonka -
Strategie rozvoje Školního zemědělského podniku Nový Jičín
Mikulová Mikulová -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Marek Leheň