Návrh marketingové komunikace neziskové organizace – Lucie Zielinová
Lucie Zielinová
Diplomová práce
Návrh marketingové komunikace neziskové organizace
Design of Marketing Communication of Non-profit Organization
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou návrhu marketingové komunikace neziskové organizace Loono, která vzdělává veřejnost v oblasti onkologických a kardiovaskulárních onemocnění. Cílem práce je definovat faktory ovlivňující účast veřejnosti na workshopech týkajících se jejich zdraví, které by je pomocí vhodné marketingové komunikace přiměly zúčastnit se. Práce je rozdělena do dvou částí a to teoreticko …víceAbstract:
The Thesis deals with the design of marketing communication of the non-profit organization Loono. The organization was founded to educate people how to prevent oncology and cardiovascular ailments. The aim of the thesis is to define the factors which influence the participation of the public in workshops about their health, which would encourage them to participate through appropriate marketing communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2018
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/128057
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2018
- Vedoucí: Lenka Kauerová
- Oponent: Marcela Kubalová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing of non-profit organization
Lejla Rašić -
The role of socio-cultural factors of a selected country for developing marketing communication tools of a selected company: A case study
Barbora Flegelová -
Analysis of the marketing activities of the INEX-SDA non-profit organization
Michaela Zusková -
Online marketing communication of non-profit organizations with focus on cancer awareness
Jana Sklenářová -
Marketing neziskové organizace Tichý svět – chráněná pracoviště, o. p. s.
Leoš Mačák -
Marketing vybrané neziskové organizace
Vanessa Grafová -
Patologické jevy ve společnosti - drogová závislost a sociální marketing neziskových organizací
Eva Kadlecová -
Marketing vybrané neziskové organizace
Michael Kopta