Současné umění jako nástroj marketingu hlavního města Praha – Kristýna Hüblová
Kristýna Hüblová
Bakalářská práce
Současné umění jako nástroj marketingu hlavního města Praha
Contemporary art as a marketing tool of Prague
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat způsob, jakým hlavní město Praha přistupuje k současnému umění jako k nástroji marketingu a do jaké míry jej využívá ke své propagaci. Práce se zabývá problematikou způsobu využití současného umění hlavním městem k jeho propagaci. Text analyzuje, jakým způsobem Praha využívá současné umění ke komunikaci se svými zákazníky, tedy obyvateli a návštěvníky. Součástí …víceAbstract:
The aim of this thesis is to analyze Prague's attitude towards a contemporary art as one of the marketing tools of city. Another point of the text is to find out to what extent Prague uses this marketing tool for its promotion. The text contains of relevant theoretical explanation followed by the marketing mix of Prague and its comparison with other capital cities. A significant part of the text studies …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 9. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/56388
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2015
- Vedoucí: Hana Chylíková
- Oponent: František Drozen
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/56388
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Needle art v kontextu současného umění a uměleckého řemesla
Terezie Broklová -
Fenomén umění ve veřejném prostoru na příkladu přehlídky Brno Art Open
Sabina Beranová -
Aspekty utvářející diskurs japonského výtvarného umění v 90. letech 20. století interpretované skrze Superflat art
Kristýna Kadlecová -
Marketingová organizace Prague City Tourism a její podíl na rozvoji cestovního ruchu v Praze
Anastasiia Lukiianchuk -
Prague City Tourism jako nástroj destinačního marketingu Prahy
Monika Puschová -
Marketing a komunikace Galerie hlavního města Prahy. \\ Případová studie.
Johana Karkulová -
Marketing and Consumer Behavior
Tamerlan Karimli -
Veřejné soutěže v odvětví dálkové železniční dopravy osob v ČR – analýza dopravních ramen Praha – Ostrava a Praha – České Budějovice
Jiří Bednařík