Kristýna Hüblová

Bakalářská práce

Současné umění jako nástroj marketingu hlavního města Praha

Contemporary art as a marketing tool of Prague
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat způsob, jakým hlavní město Praha přistupuje k současnému umění jako k nástroji marketingu a do jaké míry jej využívá ke své propagaci. Práce se zabývá problematikou způsobu využití současného umění hlavním městem k jeho propagaci. Text analyzuje, jakým způsobem Praha využívá současné umění ke komunikaci se svými zákazníky, tedy obyvateli a návštěvníky. Součástí …více
Abstract:
The aim of this thesis is to analyze Prague's attitude towards a contemporary art as one of the marketing tools of city. Another point of the text is to find out to what extent Prague uses this marketing tool for its promotion. The text contains of relevant theoretical explanation followed by the marketing mix of Prague and its comparison with other capital cities. A significant part of the text studies …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 9. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2015
  • Vedoucí: Hana Chylíková
  • Oponent: František Drozen

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/56388