Návrh komplexní marketingové kampaně vybraného produktu – Bc. Ivana Janoušková
Bc. Ivana Janoušková
Master's thesis
Návrh komplexní marketingové kampaně vybraného produktu
Design comprehensive marketing campaign of the selected product
Abstract:
Diplomová práce se zabývá tvorbou marketingové kampaně, která je nedílnou součástí marketingové strategie jakéhokoli podniku. Na základě strategie marketingové komunikace firma realizuje své plány a cíle. Cílem této práce je vytvořit komplexní marketingovou kampaň pro vybraný produkt, kterým je automobil s alternativním pohonem od společnosti Renault. První část práce popisuje teoretická východiska …moreAbstract:
This thesis concerns the design of a marketing campaign, which is an integral part of marketing strategy of every company´s. Based on marketing communication strategy a company realizes its plans and objectives. The aim of this work is to create a complex marketing campaing for the selected product, which is alternative car Renault company. The first part of the thesis describes the theoretical foundation …moreKeywords
marketingová strategie marketingové plánování marketingový mix produkt cena distribuce propagace marketingová komunikace reklama vztahy s veřejností přímý marketing podpora prodeje osobní prodej event marketing a sponzoring IMK tvorba marketingové kampaně cílová skupina cíle kampaně rozpočet kampaně volba nástrojů marketingové komunikace Renault Renault ZOE Z.E. SWOT analýza
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/mb36k/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 6. 2013
- Supervisor: Ing. Pavel Klička
- Reader: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Volba a využití nástrojů marketingové komunikace ke zvýšeníkonkurenceschopnosti firmy WISTA s.r.o.
Lenka Neuwirthová -
Volba prezidenta 2013 /dopad volebních kampaní
Magdalena Ragauerová -
Návrh optimalizace výběru nástrojů marketingové komunikace
Lucie Prokopová -
Vliv marketingových nástrojů na volbu vysoké školy u generace Z
Barbora Válková -
Volba optimální on-line marketingové strategie v prostředí sociálních sítí
Vladimír Špringl -
Vliv marketingových nástrojů na rozhodnutí o volbě vysoké školy generace Z
Gabriela Kolářová -
Využití marketingového výzkumu pro efektivní nastavení nástrojů marketingové komunikace
Petra Němečková -
Volba marketingové strategie při vstupu nového produktu na trh
Kateřina Nováková