Bc. Ivana Janoušková

Master's thesis

Návrh komplexní marketingové kampaně vybraného produktu

Design comprehensive marketing campaign of the selected product
Abstract:
Diplomová práce se zabývá tvorbou marketingové kampaně, která je nedílnou součástí marketingové strategie jakéhokoli podniku. Na základě strategie marketingové komunikace firma realizuje své plány a cíle. Cílem této práce je vytvořit komplexní marketingovou kampaň pro vybraný produkt, kterým je automobil s alternativním pohonem od společnosti Renault. První část práce popisuje teoretická východiska …more
Abstract:
This thesis concerns the design of a marketing campaign, which is an integral part of marketing strategy of every company´s. Based on marketing communication strategy a company realizes its plans and objectives. The aim of this work is to create a complex marketing campaing for the selected product, which is alternative car Renault company. The first part of the thesis describes the theoretical foundation …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 6. 2013
  • Supervisor: Ing. Pavel Klička
  • Reader: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní