Návrh komplexní marketingové kampaně vybraného produktu – Bc. Ivana Janoušková
Bc. Ivana Janoušková
Diplomová práce
Návrh komplexní marketingové kampaně vybraného produktu
Design comprehensive marketing campaign of the selected product
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tvorbou marketingové kampaně, která je nedílnou součástí marketingové strategie jakéhokoli podniku. Na základě strategie marketingové komunikace firma realizuje své plány a cíle. Cílem této práce je vytvořit komplexní marketingovou kampaň pro vybraný produkt, kterým je automobil s alternativním pohonem od společnosti Renault. První část práce popisuje teoretická východiska …víceAbstract:
This thesis concerns the design of a marketing campaign, which is an integral part of marketing strategy of every company´s. Based on marketing communication strategy a company realizes its plans and objectives. The aim of this work is to create a complex marketing campaing for the selected product, which is alternative car Renault company. The first part of the thesis describes the theoretical foundation …víceKlíčová slova
marketingová strategie marketingové plánování marketingový mix produkt cena distribuce propagace marketingová komunikace reklama vztahy s veřejností přímý marketing podpora prodeje osobní prodej event marketing a sponzoring IMK tvorba marketingové kampaně cílová skupina cíle kampaně rozpočet kampaně volba nástrojů marketingové komunikace Renault Renault ZOE Z.E. SWOT analýza
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/mb36k/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Pavel Klička
- Oponent: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Volba a využití nástrojů marketingové komunikace ke zvýšeníkonkurenceschopnosti firmy WISTA s.r.o.
Lenka Neuwirthová -
Volba prezidenta 2013 /dopad volebních kampaní
Magdalena Ragauerová -
Návrh optimalizace výběru nástrojů marketingové komunikace
Lucie Prokopová -
Vliv marketingových nástrojů na volbu vysoké školy u generace Z
Barbora Válková -
Volba optimální on-line marketingové strategie v prostředí sociálních sítí
Vladimír Špringl -
Vliv marketingových nástrojů na rozhodnutí o volbě vysoké školy generace Z
Gabriela Kolářová -
Využití marketingového výzkumu pro efektivní nastavení nástrojů marketingové komunikace
Petra Němečková -
Volba marketingové strategie při vstupu nového produktu na trh
Kateřina Nováková