Bc. Ivana Janoušková

Diplomová práce

Návrh komplexní marketingové kampaně vybraného produktu

Design comprehensive marketing campaign of the selected product
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tvorbou marketingové kampaně, která je nedílnou součástí marketingové strategie jakéhokoli podniku. Na základě strategie marketingové komunikace firma realizuje své plány a cíle. Cílem této práce je vytvořit komplexní marketingovou kampaň pro vybraný produkt, kterým je automobil s alternativním pohonem od společnosti Renault. První část práce popisuje teoretická východiska …více
Abstract:
This thesis concerns the design of a marketing campaign, which is an integral part of marketing strategy of every company´s. Based on marketing communication strategy a company realizes its plans and objectives. The aim of this work is to create a complex marketing campaing for the selected product, which is alternative car Renault company. The first part of the thesis describes the theoretical foundation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 6. 2013
  • Vedoucí: Ing. Pavel Klička
  • Oponent: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní