Tomáš Pirkl

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace Dopravní fakulty Jana Pernera ve vztahu k uchazečům o bakalářské studium v prezenční formě

Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci Dopravní fakulty Jana Pernera. Zabývá se teoretickým vymezením nástrojů marketingové komunikace a analýzou současné marketingové komunikace Dopravní fakulty Jana Pernera ve vztahu k uchazečům o bakalářské studijní programy v prezenční formě studia. Práce se zabývá možným zlepšením současné marketingové komunikace.
Abstract:
The bachelor thesis focuses on marketing communication of Faculty of Transport Engineering. It deals with theoretical definition of marketing communication tools and analysis of current marketing communication of Faculty of Transport Engineering in relation to applicants for bachelor´s education in full-time study. Thesis deals with possible improvement of current marketing communication.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 5. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Jan Chocholáč, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Pirkl, Tomáš. Marketingová komunikace Dopravní fakulty Jana Pernera ve vztahu k uchazečům o bakalářské studium v prezenční formě . Pardubice, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera