Marketingová komunikace Dopravní fakulty Jana Pernera ve vztahu k uchazečům o bakalářské studium v prezenční formě – Tomáš Pirkl
Tomáš Pirkl
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace Dopravní fakulty Jana Pernera ve vztahu k uchazečům o bakalářské studium v prezenční formě
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci Dopravní fakulty Jana Pernera. Zabývá se teoretickým vymezením nástrojů marketingové komunikace a analýzou současné marketingové komunikace Dopravní fakulty Jana Pernera ve vztahu k uchazečům o bakalářské studijní programy v prezenční formě studia. Práce se zabývá možným zlepšením současné marketingové komunikace.Abstract:
The bachelor thesis focuses on marketing communication of Faculty of Transport Engineering. It deals with theoretical definition of marketing communication tools and analysis of current marketing communication of Faculty of Transport Engineering in relation to applicants for bachelor´s education in full-time study. Thesis deals with possible improvement of current marketing communication.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 5. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jan Chocholáč, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PIRKL, Tomáš. \textit{Marketingová komunikace Dopravní fakulty Jana Pernera ve vztahu k uchazečům o bakalářské studium v prezenční formě}. Online. Bachelor's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Transport Engineering. 2019. Available from: https://theses.cz/id/e8vw78/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Pirkl, Tomáš. Marketingová komunikace Dopravní fakulty Jana Pernera ve vztahu k uchazečům o bakalářské studium v prezenční formě . Pardubice, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniversity of Pardubice
Faculty of Transport EngineeringBachelor programme / field:
Transport Technology and Communications / Transport Management, Marketing and Logistics
Theses on a related topic
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
Ivana Štejnarová -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Stereotypy jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Adéla Mrzílková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová