Bc. Jan Šlemar

Bakalářská práce

Reklama a podpora prodeje jako nástroj komunikačního mixu firmy APPLE

Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá dopadem reklamy na rozhodování zákazníka, podporou prodeje a vlivem těchto aspektů. Práce je členěna celkem do 7 kapitol, které jsou dále rozpracovány na jednotlivé podkapitoly. V analytické části jsem rozepsal literární rešerši, která je zaměřena na vymezení jednotlivých pojmů vyskytujících se v oblasti reklamy a pojmů, které úzce souvisejí s reklamním prostředím. V …více
Abstract:
This bachelor work is targeted on Sales promotion and commercials and its influence on customer’s behavior. Work is dividend into five chapters, which are furtherly divided into the subchapters. In analytic part I broke down literature search, which is targeted on particular terms from Commercials and Sales support and term which are closely connected with commercial zone. In the next part there are …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 5. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2010
  • Vedoucí: Ing. Lenka Hrubá
  • Oponent: Ing. Gabriela Mádlová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku