Faktory ovplyvňujúce klientov pri výbere banky – Bc. Roland Filo
Bc. Roland Filo
Diplomová práce
Faktory ovplyvňujúce klientov pri výbere banky
Factors Influencing Clients in Selection of Bank
Abstract:
The aim of this work is to analyze the basic principles and specific features of bank marketing in the selected commercial bank and to characterize factors affecting clients when choosing a bank . Based on the analysis of bank marketing in the selected commercial bank we try to identify and characterize the influence in our banking market . The work is divided into three chapters that analyze and characterize …víceAbstract:
Cieľom diplomovej práce je analyzovať základné zásady a špecifické črty bankového marketingu vo vybranej komerčnej banke a charakterizovať faktory ovplyvňujúce klientov pri výbere banky. Na základe analýzy bankového marketingu vo vybranej komerčnej banke pomenujeme a charakterizujeme vplyvy na našom bankovom trhu. Diplomová práca je rozčlenená na 3 kapitoly, ktoré detailne analyzujú a charakterizujú …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2014
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/hrgc7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2014
- Vedoucí: doc. Ing. Mária Klimiková, PhD.
- Oponent: doc. Ing. Zdenka Musová, PhD.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bankovní institut vysoká škola SKMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance
Práce na příbuzné téma
-
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník -
Bankový marketing na príklade vybranej komerčnej banky
Zuzana Kubincová -
Bankový marketing vybranej komerčnej banky
Gabriela Doskočová -
Marketing vybranej komerčnej banky
Marián Šaradin -
Strategický marketing v bankovom sektore
Zuzana Zubková -
Marketing aktívnych produktov vybranej banky
Zuzana Praženicová -
Marketing bankových produktov
Katarína Roháčová -
Bankovní marketing
Ľubomír Jalovičiar