Bc. Roland Filo

Diplomová práce

Faktory ovplyvňujúce klientov pri výbere banky

Factors Influencing Clients in Selection of Bank
Abstract:
The aim of this work is to analyze the basic principles and specific features of bank marketing in the selected commercial bank and to characterize factors affecting clients when choosing a bank . Based on the analysis of bank marketing in the selected commercial bank we try to identify and characterize the influence in our banking market . The work is divided into three chapters that analyze and characterize …více
Abstract:
Cieľom diplomovej práce je analyzovať základné zásady a špecifické črty bankového marketingu vo vybranej komerčnej banke a charakterizovať faktory ovplyvňujúce klientov pri výbere banky. Na základe analýzy bankového marketingu vo vybranej komerčnej banke pomenujeme a charakterizujeme vplyvy na našom bankovom trhu. Diplomová práca je rozčlenená na 3 kapitoly, ktoré detailne analyzujú a charakterizujú …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2014
  • Vedoucí: doc. Ing. Mária Klimiková, PhD.
  • Oponent: doc. Ing. Zdenka Musová, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SK

Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Bankovní institut vysoká škola SK

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance