Michaela Fialová

Bakalářská práce

Návrh marketingové komunikace kina

Marketing Communication Design of the Cinema
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o návrhu marketingové komunikace kina. Cílem této práce bylo zjistit, z jakých zdrojů návštěvníci nejčastěji čerpají informace, a jaká je jejich spokojenost s marketingovou komunikací kina. Teoretická část vysvětluje základní pojmy týkající se art marketingu, a také marketingové komunikace. Metodou marketingového výzkumu bylo osobní dotazování, kterého byl základem strukturovaný …více
Abstract:
This bachelors thes deals with the proposal marketing communication of cinema. The aim of this work was to find out from which sources the visitors are most often using the information and their satisfaction with the marketing communication of the cinema. The theoretical part explains the basic concepts of art marketing and marketing communication. The method of marketing research was a personal questioning …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2017
  • Vedoucí: Petr Baránek
  • Oponent: Jan Vašek

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava