Analýza marketingové komunikace varhanních koncertů v kostele sv. Františka v Praze – Anna Šitavancová
Anna Šitavancová
Bakalářská práce
Analýza marketingové komunikace varhanních koncertů v kostele sv. Františka v Praze
Analysis of marketing communication of organ concerts in St. Francis church in Prague
Anotace:
Bakalářská práce se soustředí na problematiku marketingové komunikace varhanních koncertů, které pořádá společnost JCH ART AGENCY PRAGUE, s. r. o., s cílem navrhnout opatření k jejímu zefektivnění. Práce je rozdělena na dvě hlavní části, teoretickou a praktickou. V první části jsou teoreticky vymezeny pojmy marketing a marketingová komunikace s důrazem na specifika v oblasti kultury, konkrétně v performativním …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the issue of marketing communication of organ concerts which are organised by the company JCH ART AGENCY PRAGUE, s. r. o with the aim of proposing arrangements to make it more efficient. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. In the fist part terms such as marketing and marketing communication are defined with the emphasis on culture, specifically …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 12. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/50851
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2016
- Vedoucí: Daniela Kolouchová
- Oponent: Jitka Černá
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/50851
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová