Mentální mapování a rozvíjení kritického myšlení v primárním vzdělávání – Veronika Jabůrková
Veronika Jabůrková
Master's thesis
Mentální mapování a rozvíjení kritického myšlení v primárním vzdělávání
The Mind Mapping and Development of Critical Thinking in Primary Education
Abstract:
Diplomová práce se zabývá rozvíjením kritického myšlení v primárním vzdělávání. Teoretická část seznamuje čtenáře se specifiky vývojového období žáka mladšího školního věku, projektovým vyučováním, zejména jeho historií a terminologickým vymezením. První část dále přibližuje samotný termín kritické myšlení, seznamuje s programem Čtením a psaním ke kritickému myšlení, pojednává o třífázovém modelu učení …moreAbstract:
Diploma work is dealing with developing the subject matter of critical thinking at the primary schools. Theoretical part introduces the readers with specific development of the period in the junior school departments for children aged 6 to 12, and project education especially with its history and terminology limits. The first part brings forward the very term of subject matter of critical thinking …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2015
Accessible from:: 30. 6. 2015
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Jana Bednářová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JABŮRKOVÁ, Veronika. \textit{Mentální mapování a rozvíjení kritického myšlení v primárním vzdělávání}. Online. Master's thesis. Liberec: Technical University of Liberec, Faculty of Sciences, Humanities and Education. 2015. Available from: https://theses.cz/id/ea1wq8/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Jabůrková, Veronika. Mentální mapování a rozvíjení kritického myšlení v primárním vzdělávání. Liberec, 2015. diplomová práce (Mgr.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.6.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 30. 6. 2015 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnical University of Liberec
Faculty of Sciences, Humanities and EducationMaster programme / field:
Teacher training for primary and lower-secondary schools / Extended study programme - Special educational and behavioural needs, Teacher Training for Primary School pupils (aged 6-11).
Theses on a related topic
-
Úroveň čtenářské gramotnosti u žáků běžných nespecializovaných základních škol a základních škol implementující program čtení a psaní ke kritickému myšlení
Iva HEJDOVÁ -
Návrh metodického materiálu k výuce vybraných témat z genetiky ve výchově ke zdraví
Michal Horký -
Metody čtením a psaním ke kritickému myšlení ve společenskovědním vzdělávání
Nikola ŠKODÁKOVÁ -
Vzdělávání k demokratickému občanství pomocí metod Filozofie pro děti a Čtením a psaním ke kritickému myšlení
Martin Drnek -
Úroveň čtenářské gramotnosti u žáků běžných nespecializovaných základních škol a základních škol implementující program čtení a psaní ke kritickému myšlení
Iva HEJDOVÁ -
Čtením a psaním ke kritickému myšlení v 5. ročníku ZŠ
Marcela OTAVOVÁ -
Program čtením a psaním ke kritickému myšlení v hodinách náboženství na 2. stupni ZŠ
Libor ŠIRŮČEK -
Projektové vyučování ve 4. ročnících na ZŠ v Praze a v malotřídní škole se zaměřením na matematiku, český jazyk a člověk a jeho svět
Anna KAVUROVÁ