Optimalizace PPC kampaní v Google Adwords – Martin Linha
Martin Linha
Bakalářská práce
Optimalizace PPC kampaní v Google Adwords
PPC optimization in Google Adwords
Anotace:
Cílem práce je představení systému Google AdWords, nástroje pro webovou analytiku Google Analytics a jejich současné využití při správě PPC kampaní. Dále se zabývá problematikou AdWords v internetovém marketingu, zaměřeném na výkon ve vyhledávací síti Google, a po propojení s nástrojem Analytics analýzou návštěvnosti. Teoretická část je výkladem základních pojmů, východisek a samotných systémů. Praktická …víceAbstract:
The goal of the Bachelor thesis is an introduction to Google AdWords system, web analysis tool Google Analytics and also their use in managing PPC compaigns. The following issue is AdWords internet marketing, focusing on the performence of the Google search network, and web traffic analysis after Analytics tool is linked with. Teoretical part is based on interpretation basic concepts, resources and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 9. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/34641
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 2. 2013
- Vedoucí: Martin Žamberský
- Oponent: Petr Hanzal
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/34641
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Optimalizace PPC kampaně pro vybranou společnost
Karel Hůsek -
Zhodnocení a optimalizace výkonnosti pay-per-click (PPC) inzerce
Martin Trojan -
Optimalizace PPC kampaně
Daniel Tyrpekl -
Optimalizace PPC kampaně
Albert Macas -
Optimalizace PPC kampaně
Jan Marek Slabihoud -
Reklamní kampaň a optimalizace pro vyhledávače internetového obchodu Cyklostore.cz
Pavel Hennlich -
Optimalizace PPC kampaně v AdWords pro vyhledávací síť
Yaroslav Kobozev -
Nástroje digitálního marketingu a Google Analytics
Kristýna Gottwaldová