Analýza chování zákazníků na trhu kavárenských řetězců – Simona Barabášová
Simona Barabášová
Diplomová práce
Analýza chování zákazníků na trhu kavárenských řetězců
Consumer Behaviour Analysis on the Coffee Chains Market
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá chováním zákazníků na trhu kavárenských řetězců, konkrétně kavárenského řetězce Ostravanka Coffee Shop s.r.o. se sídlem v Ostravě. Jejím cílem je prostřednictvím výzkumu analyzovat chování, strukturu a preference zákazníků, kteří tento řetězec navštěvují. Analýza je provedena na základě dat získaných pozorováním a zpracováním účetních dokladů. Zjištěné výsledky jsou využity …víceAbstract:
This diploma thesis focuses on the consumer behaviour of the coffee chain market, with a specific focus on the coffee chain Ostravanka Coffee Shop s.r.o. which is situated in Ostrava. The goal is to analyse the behaviour, structure and preferences of the customers who attend this coffee chain. Analysis is made according to data obtained from observing and processing bills. Its results are revealed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/96926
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2013
- Vedoucí: Vojtěch Spáčil
- Oponent: Tomáš Balcar
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Specifika spotřebního chování generace Z vůči kavárenským řetězcům
Adéla Vágnerová -
Vliv společenské odpovědnosti firem na spotřební chování zákazníků
Simona Prantová -
Vliv CSR aktivit potravinových řetězců na nákupní chování mileniálů
Veronika Křížková -
Spotřební chování s ohledem na privátní značky
Magdalena Tylšová -
Spotřební chování ve vztahu k udržitelnosti v retailu
Lukáš Salwender -
Reakce na změnu nákupního chování zákazníků během první vlny pandemie - strategická reakce společnosti Albert
Nikola Pospíšilová -
Využívání marketingových nástrojů kavárenským řetězcem Costa Coffee
Veronika Zedková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane