Komunikace jako klíčová kompetence lektora ve firemním vzdělávání – Martin DOLEŽAL
Martin DOLEŽAL
Bachelor's thesis
Komunikace jako klíčová kompetence lektora ve firemním vzdělávání
Communication as a core competence lecturer in business education
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá komunikačními kompetencemi lektora ve vzdělávání dospělých. V teoretické části se zabývá komunikací, typy komunikace, druhy komunikace a jejich členění na verbální a neverbální komunikaci. Dále popisuje lektora, který je jednou z nejdůležitějších složek vzdělávání dospělých. Popisuje předpoklady, které by měl lektor mít pro výkon své profese. Další částí je vzdělávání …moreAbstract:
This bachelors? thesis focuses on communication competencies of lecturer in education of adults. In the theoretical section, it focuses on communication, its types, and on the devision of verbal and non verbal communication. Also focuses on lecturer, who is one of the most essential parts of education of adults. It focuses on conditions, which the lecturer should have for the job performance. Another …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 4. 2016
Accessible from:: 8. 4. 2016
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Nikola Sklenářová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
DOLEŽAL, Martin. Komunikace jako klíčová kompetence lektora ve firemním vzdělávání. Ostrava, 2016. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 8.4.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 8. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Pedagogy / Adult Education
Theses on a related topic
-
Komunikace u žáků s PAS se zaměřením na neverbální projev
Adéla Fusková -
Neverbální komunikace ve vzdělávání dospělých
Miroslav Koželuh -
Neverbální komunikace a její význam během výuky anglického jazyka
Lenka Jílková -
Komunikace a etika v profesi Policie České republiky
Štěpán Liska -
Neverbální komunikace v mateřské škole
Drahoslava PODHRÁZSKÁ -
Znalosti neverbální komunikace u studentů učitelství
Věra Suchánková -
Rozvoj spontánní verbální komunikace u dospělých studentů anglického jazyka
Zuzana HOFOVÁ