Elektronická digitální stavebnice v technické výchově.\nl{} – Ing. Antonín BUREŠ
Ing. Antonín BUREŠ
Master's thesis
Elektronická digitální stavebnice v technické výchově.\nl{}
A Technical Education Electronic Construction Kit \nl{}
Anotácia:
Cílem mé diplomové práce bylo provést analýzu elektronických stavebnic, které se využívají v odborných předmětech a v technické výchově a navrhnout jednoduchou stavebnici. Teoretická část práce obsahuje poznatky o historickém vývoji stavebnic a krátkému popisu vybraných stavebnic, které jsou nejčastěji využívaný ve školství. Dále se v práci zabývám rozdělováním a klasifikací elektronických stavebnic …viacAbstract:
The aim of my thesis was to analyze electronic kits that are used in technical classes and technical education and invent simple kit. The theoretical part includes knowledge of the historical development and a brief description of the selected kits that are most commonly used in education. Furthermore, I am focusing on distribution and classification of electronic kits. The practical part of the work …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2014
Zverejniť od: 20. 5. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BUREŠ, Antonín. Elektronická digitální stavebnice v technické výchově.\nl{}. Zlín, 2014. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 20.5.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 20. 5. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Applied InformaticsMaster programme / odbor:
Engineering Informatics / IT Education at Secondary Schools
Práce na příbuzné téma
-
Názory žáků 6. a 7. tříd k tělesné výchově a sportu v České republice, Dánsku a Německu
Pavel Mikšík -
Šikana jako projev násilného chování a její prevence (z pohledu žáků a studentů základních a středních škol)
Klára Pipková -
Prevence a zvládání stresu u žáků základních škol: Návrh metodického materiálu a informačních letáků a plakátů
Tereza Skalská -
Tady co bylo naše a zde ukradené, zde skutečné a tady sen.
Kateřina Hortová -
Sebepoznání a sebereflexe prostřednictvím výtvarného vyjádření a tvůrčího psaní. Intermediální projekt zaměřený na žáky 2. stupně ZŠ.
Natálie Břízová -
Poetika konceptu a koncept poetiky na hranici jazyka, literatury a výtvarného umění
Františka Orságová -
Dojížďka a vyjížďka do školy - komparace mobility žáků základní a střední školy a studentů vysokých škol
Nikola Svitková -
Míra výskytu a rozšíření vybraného deviantního chování na základní a střední škole a úloha pedagoga v oblasti prevence
David Kupka