Mgr. Marta LINHARTOVÁ

Bakalářská práce

Dětské centrum Zlín - specifika komunikace a možnosti jejího zefektivnění

Dětské centrum Zlín - the specifications of communication and ways of making communication more effective
Anotace:
Cílem bakalářské práce je odhalení specifik komunikace Dětského centra Zlín. Na základě definovaných teorií a postupů v rámci marketingových komunikací jsou formulována teoretická východiska a nastaveny pracovní hypotézy. Praktická část je zaměřena na analýzu současných forem komunikace Dětského centra Zlín. Součástí práce je dotazníkový průzkum povědomí veřejnosti o činnosti a aktivitách Dětského …více
Abstract:
In this bachelor thesis I set myself an aim to sketch specifications of communication of "Dětské centrum Zlín". I will formulate theoretical ways out and work hypothesis on the principle of defining theories and processes in the marketing communication. I would like to find out how great is the awaransess of public about activities of "Dětské centrum Zlín". I will elaborate the results of my analysis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2005
Zveřejnit od: 6. 5. 2005
Identifikátor: 537

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 5. 2005

Citační záznam

Jak správně citovat práci

LINHARTOVÁ, Marta. Dětské centrum Zlín - specifika komunikace a možnosti jejího zefektivnění. Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 06. 05. 2005

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 6. 5. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace