Projekt marketingového plánu certifikačnej spoločnosti CQS – Bc. Dana ADAMČÍKOVÁ
Bc. Dana ADAMČÍKOVÁ
Diplomová práce
Projekt marketingového plánu certifikačnej spoločnosti CQS
Project of Marketing Plan of Certification Company CQS
Anotace:
Cieľom diplomovej práce je vytvoriť projekt marketingového plánu spoločnosti CQS. Práca sa skladá z troch častí. V teoretickej časti sú spracované teoretické poznatky z oblasti marketingového plánovania nutné pre vypracovanie marketingového plánu. Analytická časť obsahuje predstavenie spoločnosti CQS a vypracovanie marketingovej situačnej analýzy. Projektovú časť tvorí vypracovaný marketingový plán …víceAbstract:
The goal of diploma thesis is to create a marketing plan for company CQS. This thesis con-sists of three parts. The theoretical knowledge from marketing planning needed for the marketing plan is mentioned in the theoretical part of thesis. The analytical part mentions the introduction of CQS and marketing situational analysis. The project part consists of marketing plan for CQS where the goals, strategies …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 8. 2012
Zveřejnit od: 13. 8. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ADAMČÍKOVÁ, Dana. Projekt marketingového plánu certifikačnej spoločnosti CQS. Zlín, 2012. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 13.8.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 13. 8. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová situačná analýza vybranej banky
Peter Bogyi -
Marketingová situačná analýza vybraného podniku
Zdenka Lizúchová -
Analýza konkurencieschopnosti vybraného podniku
Koptáková Koptáková -
Analýza komunikační kampaně podniku
Martina Běčáková -
Analýza komunikační kampaně podniku
Monika Kavická -
Strategická analýza firmy WERCHEM, spol. s r.o. ako východisko pre strategické plánovanie
Nina Kučeráková -
Analýza potřeb a návrh marketingové strategie obce
Alena ČERNOTOVÁ -
Návrh marketingové strategie firmy
Ľubomír Gašpierik