Reinforcement learning s aplikací ve hrách – Milan Hlavsa
Milan Hlavsa
Diplomová práce
Reinforcement learning s aplikací ve hrách
Reinforcement Learning and its Application in Games
Anotace:
Práce se zabývá nastudováním strojového učení, konkrétně reinforcement learning algoritmů a jejich následnou aplikaci ve hře. Byla vytvořena hra dáma dle vlastně zvolených pravidel v prostředí herního engine Unity. Následně byly ve stejném prostředí implementovány dva reinforcement learning algoritmy s aplikací na hru dáma. Program byl spuštěn za účelem naučení umělé inteligence hrát hru. Po ukončení …víceAbstract:
This thesis deals with the study of machine learning, specifically reinforcement learning algorithms and their application in the game. The game called checkers was created with chosen rules in the Unity game engine environment. Subsequently, two reinforcement learning algorithms were implemented in the same environment and then applied to a checkers game. The program was launched for artificial intelligence …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2022
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/147323
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2022
- Vedoucí: Jan Platoš
- Oponent: Petr Prokop
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Fakulta elektrotechniky a informatikyMagisterský studijní program / obor:
Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika
Práce na příbuzné téma
-
Image Analysis Using Machine Learning Models
Norbert Komiňák -
Implementation of Sample Selection Estimators into Double Machine Learning Framework
Michaela Kecskésová -
Localization of mobile devices using machine learning
Aleš Calábek -
Exchange rates predictions using machine learning methods
Yaroslav Korobka -
Digital document analysis using machine learning methods
Nicholas Čapek -
Machine learning analysis and cataloging of extragalactic sources
Matej Kosiba -
Machine Learning for Text Anomaly Detection
Alina Tsykynovska -
Demand estimation using Machine Learning methods
Gabriela Moravčíková