Marketingová strategie vybrané firmy ve stavebnictví – Dominika Čelišová
Dominika Čelišová
Bachelor's thesis
Marketingová strategie vybrané firmy ve stavebnictví
Marketing strategy of chosen company in construction sector
Abstract:
Tato bakalářská práce se skládá ze dvou částí - teoretické a praktické. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy, které jsou v praktické části aplikovány a popsány dle využití v reálné firmě, jako například marketingový mix, profil zákazníka, cílový trh a marketingové aktivity. Praktická část obsahuje představení společnosti Realsan, zhodnocení dosavadních marketingových aktivit, doporučení a návrhy …moreAbstract:
Bachelor thesis consists of two parts - theoretical and practical. Theoretical part explains termonology, which is applied and described in practical part according to utilization in a real company, such as marketing mix, customer's profile, target market and marketing activities. Practical part contents recommendations and suggestions for a real marketing campaign for mercantile company trading constructing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2015
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/54496
Thesis defence
- Date of defence: 25. 5. 2016
- Supervisor: Markéta Procházková
- Reader: Tereza Rauch
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/54496
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Psychologie reklamy - aktuální trendy
Jitka Novotná -
Trendy ve vývoji a nové formy reklamy jako nástroje propagace
Tereza Litošová -
ROLE VENKOVNÍ REKLAMY V ČR A JEJÍ PŘEDPOKLÁDANÝ BUDOUCÍ VÝVOJ.
Sofiia Shevchuk -
Guerilla marketing a jeho podoby
Adéla Bukovská -
Guerilla marketing
Kristýna Patrasová -
Návrh reklamní kampaně se zaměřením na guerilla marketing pro vybranou společnost
Tomáš Šťastný -
The Guerrilla Marketing and Campaign Development for Rowline Ltd.
Daniela Nacházelová -
Model guerilla marketingu v konkrétní komunikační kampani a jeho vyhodnocení
Miroslava Bušková