Bc. Stanislav Galuszka

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace 71.mechanizovaného praporu

Marketing Communication of the 71st Mechanized Battalion
Abstract:
Cílem bakalářské práce je optimalizovat marketingovou komunikaci 71. mechanizovaného praporu na základě analýzy současného stavu komunikačního mixu, prostředí a konkurence. V teoretické části budou definovány pojmy marketingové komunikace, komunikační mix, komunikační proces. V praktické části bude stručně představena vybraná organizace a následně bude provedena analýza současného stavu pomocí primárních …more
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to optimize the marketing communication of the 71st mechanized battalion on the basis of an analysis of the current state of the communication mix, environment and competition. The theoretical part will define the terms such as marketing communication, communication mix and communication process. The practical part will focus on brief description of the selected organization …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 6. 2023
  • Supervisor: doc. Ing. Martin Klepek, Ph.D.
  • Reader: Ing. Jiří Kovář, MBA

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné