Bc. Stanislav Galuszka

Bakalářská práce

Marketingová komunikace 71.mechanizovaného praporu

Marketing Communication of the 71st Mechanized Battalion
Anotace:
Cílem bakalářské práce je optimalizovat marketingovou komunikaci 71. mechanizovaného praporu na základě analýzy současného stavu komunikačního mixu, prostředí a konkurence. V teoretické části budou definovány pojmy marketingové komunikace, komunikační mix, komunikační proces. V praktické části bude stručně představena vybraná organizace a následně bude provedena analýza současného stavu pomocí primárních …více
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to optimize the marketing communication of the 71st mechanized battalion on the basis of an analysis of the current state of the communication mix, environment and competition. The theoretical part will define the terms such as marketing communication, communication mix and communication process. The practical part will focus on brief description of the selected organization …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/dmqgk/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2023
  • Vedoucí: doc. Ing. Martin Klepek, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Jiří Kovář, MBA

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné