Marketingová komunikace 71.mechanizovaného praporu – Bc. Stanislav Galuszka
Bc. Stanislav Galuszka
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace 71.mechanizovaného praporu
Marketing Communication of the 71st Mechanized Battalion
Abstract:
Cílem bakalářské práce je optimalizovat marketingovou komunikaci 71. mechanizovaného praporu na základě analýzy současného stavu komunikačního mixu, prostředí a konkurence. V teoretické části budou definovány pojmy marketingové komunikace, komunikační mix, komunikační proces. V praktické části bude stručně představena vybraná organizace a následně bude provedena analýza současného stavu pomocí primárních …moreAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to optimize the marketing communication of the 71st mechanized battalion on the basis of an analysis of the current state of the communication mix, environment and competition. The theoretical part will define the terms such as marketing communication, communication mix and communication process. The practical part will focus on brief description of the selected organization …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2023
Identifier:
https://is.slu.cz/th/dmqgk/
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2023
- Supervisor: doc. Ing. Martin Klepek, Ph.D.
- Reader: Ing. Jiří Kovář, MBA
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
GALUSZKA, Stanislav. \textit{Marketingová komunikace 71.mechanizovaného praporu}. Online. Bachelor's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2023. Available from: https://theses.cz/id/ec1uxs/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Marketingová komunikace společnosti Cafe Eternity
Lucie Onderková -
Marketingová komunikace společnosti HON-KUCHYNĚ
Lukáš Dedek -
Marketingová komunikace pojišťovny Kooperativa
Eliška Přikrylová -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Online marketingová komunikace organizace Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Lucie Vavrušková