Marketingová komunikace 71.mechanizovaného praporu – Bc. Stanislav Galuszka
Bc. Stanislav Galuszka
Bakalářská práce
Marketingová komunikace 71.mechanizovaného praporu
Marketing Communication of the 71st Mechanized Battalion
Anotace:
Cílem bakalářské práce je optimalizovat marketingovou komunikaci 71. mechanizovaného praporu na základě analýzy současného stavu komunikačního mixu, prostředí a konkurence. V teoretické části budou definovány pojmy marketingové komunikace, komunikační mix, komunikační proces. V praktické části bude stručně představena vybraná organizace a následně bude provedena analýza současného stavu pomocí primárních …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to optimize the marketing communication of the 71st mechanized battalion on the basis of an analysis of the current state of the communication mix, environment and competition. The theoretical part will define the terms such as marketing communication, communication mix and communication process. The practical part will focus on brief description of the selected organization …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/dmqgk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2023
- Vedoucí: doc. Ing. Martin Klepek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jiří Kovář, MBA
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Marketingová komunikace společnosti Cafe Eternity
Lucie Onderková -
Marketingová komunikace společnosti HON-KUCHYNĚ
Lukáš Dedek -
Marketingová komunikace pojišťovny Kooperativa
Eliška Přikrylová -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Online marketingová komunikace organizace Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Lucie Vavrušková