Jana Vyskočilová
Bachelor's thesis
Mezigenerační učení v rámci dobrovolnictví
Intergenerational Learning in Volunteering
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku Mezigeneračního učení v kontextu dobrovolnictví. Teoretická část je složena ze tří kapitol. První část se věnuje vymezení pojmům učení a mezigenerační učení a definuje pojem generace. Druhá kapitola je zaměřena na vývojové etapy ontogeneze člověka z pohledu učení s důrazem na gerontagogiku. Poslední kapitola teoretické části práce je věnována dobrovolnictví …moreAbstract:
This bachelor thesis is focused on the issue of Intergenerational learning in the context of voluntarism. The theoretical part consists of three chapters. The first chapter deals with the definition of learning and intergenerational learning and defines the term of generation. The second chapter is devoted to the evolutionary phases of human ontogeny from the perspective of learning with stress on …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2021
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Vyskočilová, Jana. Mezigenerační učení v rámci dobrovolnictví. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Specialization in pedagogy / Andragogy for Human Resource Management in Non-Profit Sector
Theses on a related topic
-
Ageismus - mýty o stáří v očích mladé generace
Marta Pleskotová -
Kvalita života a výzkum hodnotového systému současné generace
Petra Velagyiová -
Autoregulace učení a strategie učení cizím jazykům v kontextu jazykového vzdělávání českých vojenských profesionálů
Jana Rozsypálková -
Strategie učení se jazyku a preference stylu učení se jazykům ve výuce anglického jazyka
Kateřina Hibšová -
Autoregulace učení studentů v souvislosti s přípravou na zkoušky a s ohledem na jejich motivaci k učení se
Barbora Hlavová -
Prostojové učení v procesu učení žáků SOV
Patrik Mateovič -
Děti se specifickými poruchami učení a jejich metody učení
Dominika Novotná -
Strategie učení se anglickému jazyku u žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni ZŠ
Ivana BORZYKOVÁ