Nespisovné prvky v mluvených projevech dětí 1. stupně ZŠ na Hodonínsku a jejich hodnocení podle vybraných kritérií – Mgr. Ludmila Tomečková
Mgr. Ludmila Tomečková
Diplomová práce
Nespisovné prvky v mluvených projevech dětí 1. stupně ZŠ na Hodonínsku a jejich hodnocení podle vybraných kritérií
Non-literary elements in children spoken language at the primary school around Hodonin area and their evaluation according to selected criteria
Anotace:
Diplomová práce „Nespisovné prvky v mluvených projevech dětí 1. stupně ZŠ na Hodonínsku a jejich hodnocení podle vybraných kritérií“ se zabývá výzkumem a srovnáním úrovně užívání nářečních prvků mezi dětmi na venkově a ve městě. Diplomová práce je rozdělena do dvou částí. V první části je popsána charakteristika zkoumané oblasti a zkoumaného nářečí. V hlavní části jsou zpracovány výsledky výzkumu žáků …víceAbstract:
The diploma project non-literal elements in children spoken language in the first grade at elementary school and their evaluation according to selected criteria drala with research and comparison of level of usage dialect elements between children in a village and in a town. The diploma project is divided into two parts. The first part characterises the examined area and dialects. The main part reveals …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 8. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/gpich/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 9. 2007
- Vedoucí: PhDr. Ivana Kolářová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TOMEČKOVÁ, Ludmila. \textit{Nespisovné prvky v mluvených projevech dětí 1. stupně ZŠ na Hodonínsku a jejich hodnocení podle vybraných kritérií}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2007. Dostupné z: https://theses.cz/id/ed2eyq/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Dějiny obecné dívčí školy na ulici Vídeňská v letech 1918-1938
Barbora Benešová -
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová -
Přechod dětí z mateřské školy do základní školy pohledem učitelů, náměty na přípravu dítěte do 1. ročníku základní školy
Lenka Šavrňáková -
Přechod žáků z 1. stupně Montessori základní školy na 2. stupeň tradiční základní školy
Kateřina JANEČKOVÁ -
Spolupráce učitelů a rodičů na II. stupni vybrané základní školy a waldorfské základní školy
Hana Hanzlíková -
Spolupráce školy a rodiny při ovlivňování pohybové aktivity žáků na 1. stupni základní školy
Alžběta Rouzková -
Zastoupení české autorské pohádky ve vybraných čítankách pro 1. stupeň základní školy a její vliv na žáky 1. stupně ZŠ
Zdislava Suchomelová -
Klima ve třídě malotřídní základní školy a úplné základní školy z pohledu žáků a učitelů
Hana Palečková