Bc. Beata Jarcovjáková

Diplomová práce

Specifika a prostředky sociálního marketingu

Social marketing - content, specificity and efficiency - analysis of specific cases
Anotace:
Diplomová práce se zabývá specifiky a prostředky sociálního marketingu. Dále jsou rozebrány způsoby spotřebního chování ve společnosti, druhy segmentu a podrobněji i psychografické hledisko spotřeby. V praktické části jsou řešeny výzkumné otázky – Jaký dopad by to mělo na firmy, které reklamou na internetových platformách a sociálních sítích vydělávají, pokud by nezisková organizace Center of Humane …více
Abstract:
The diploma thesis deals with the specifics and means of social marketing. Furthermore, the ways of consumer behavior in society, types of segment and in more detail the psychographic aspect of consumption are discussed. The practical part addresses research questions - What impact would it have on companies that make money from advertising on Internet platforms and social networks, if the non-profit …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2022
  • Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
  • Oponent: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní