Bc. Beata Jarcovjáková

Master's thesis

Specifika a prostředky sociálního marketingu

Social marketing - content, specificity and efficiency - analysis of specific cases
Abstract:
Diplomová práce se zabývá specifiky a prostředky sociálního marketingu. Dále jsou rozebrány způsoby spotřebního chování ve společnosti, druhy segmentu a podrobněji i psychografické hledisko spotřeby. V praktické části jsou řešeny výzkumné otázky – Jaký dopad by to mělo na firmy, které reklamou na internetových platformách a sociálních sítích vydělávají, pokud by nezisková organizace Center of Humane …more
Abstract:
The diploma thesis deals with the specifics and means of social marketing. Furthermore, the ways of consumer behavior in society, types of segment and in more detail the psychographic aspect of consumption are discussed. The practical part addresses research questions - What impact would it have on companies that make money from advertising on Internet platforms and social networks, if the non-profit …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 6. 2022
  • Supervisor: prof. Ing. František Zich, DrSc.
  • Reader: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní