Specifika a prostředky sociálního marketingu – Bc. Beata Jarcovjáková
Bc. Beata Jarcovjáková
Master's thesis
Specifika a prostředky sociálního marketingu
Social marketing - content, specificity and efficiency - analysis of specific cases
Abstract:
Diplomová práce se zabývá specifiky a prostředky sociálního marketingu. Dále jsou rozebrány způsoby spotřebního chování ve společnosti, druhy segmentu a podrobněji i psychografické hledisko spotřeby. V praktické části jsou řešeny výzkumné otázky – Jaký dopad by to mělo na firmy, které reklamou na internetových platformách a sociálních sítích vydělávají, pokud by nezisková organizace Center of Humane …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the specifics and means of social marketing. Furthermore, the ways of consumer behavior in society, types of segment and in more detail the psychographic aspect of consumption are discussed. The practical part addresses research questions - What impact would it have on companies that make money from advertising on Internet platforms and social networks, if the non-profit …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2022
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/xkkqe/
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2022
- Supervisor: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Reader: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Marketing Communication / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Řízení a financování neziskové organizace Sdružení VIA, z. ú.
Jiřina Doleželová -
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Influencer marketing v prostředí Instagramu a jeho vliv na spotřební chování dětí ve věku 12–15 let
Michaela Vejsadová -
Marketing a zohledňování sociální a kulturní různorodosti
Arina Anufriieva -
Vliv nákupního chování spotřebitele pro přípravu projektů Category managementu v kategorii pracích prostředků
Jana Hájková -
Marketingová komunikace jako nástroj řízení spotřebního chování lidí
Eva Prokešová -
Prostředky marketingové komunikace pro dětské publikum
Renáta Švarcová -
Nekonformita zboží založená na podezření dle Úmluvy OSN o smlouvách o mezinárodní koupi zboží (CISG)
Anna Kretková