Internetove socialni site a jejich vyuziti v oblasti marketingu – Jiří Tabáček
Jiří Tabáček
Bachelor's thesis
Internetove socialni site a jejich vyuziti v oblasti marketingu
Internet Social Network Advertising
Abstract:
Cílem mé práce je poukázat na možnosti využití, výhody, nevýhody a nevyužitý potenciál marketingu, prováděného prostřednictvím internetových sociálních sítí.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 10. 2008
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/13928
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2009
- Supervisor: Marcela Zamazalová
- Reader: Karel Taschner
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/13928
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Analysis of the social network Instagram.
Zeynab Babazada -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Role of the social network sites in a migration process: Czechs and Slovaks in Australia Facebook group
Andrea Kakulidu -
Privacy and Self-Disclosure on Social Network Sites from the Perspective of European Children and Adolescents
Zuzana Očadlíková -
Internet Marketing
Kamil Koštiál -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Marketing strategies for new media in the internet Era – DouYin short video as an example
Meng Xi Zhang -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová