Jana Nejedlá

Bachelor's thesis

Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu

Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou současné marketingové komunikace ve výrobní společnosti Larson-Juhl s.r.o. Cílem práce je provést analýzu marketingové komunikace vybraného subjektu a její konkurence a navrhnout opatření v rámci komunikačního mixu, následně navrhnout plán marketingové komunikace, včetně mediálního plánu a harmonogramu na období 1 roku. V úvodu práce jsou definovány teoretické …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with the analysis of current marketing communication in the manufacturing company Larson-Juhl s.r.o. The aim of the bachelor thesis is to analyse the marketing communication of the selected entity and its competitors and to propose measures within the communication mix, then propose a marketing communication plan, including a media plan and schedule for a period of 1 year …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2021
  • Supervisor: Ing. Mgr. Martin Vítek, Ph.D.
  • Reader: Ing. Stanislav Zrůst

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích