Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu – Jana Nejedlá
Jana Nejedlá
Bakalářská práce
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou současné marketingové komunikace ve výrobní společnosti Larson-Juhl s.r.o. Cílem práce je provést analýzu marketingové komunikace vybraného subjektu a její konkurence a navrhnout opatření v rámci komunikačního mixu, následně navrhnout plán marketingové komunikace, včetně mediálního plánu a harmonogramu na období 1 roku. V úvodu práce jsou definovány teoretické …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the analysis of current marketing communication in the manufacturing company Larson-Juhl s.r.o. The aim of the bachelor thesis is to analyse the marketing communication of the selected entity and its competitors and to propose measures within the communication mix, then propose a marketing communication plan, including a media plan and schedule for a period of 1 year …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/y8ta6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Mgr. Martin Vítek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Stanislav Zrůst
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
Ivana Štejnarová -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Stereotypy jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Adéla Mrzílková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová