Jana Nejedlá

Bakalářská práce

Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu

Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou současné marketingové komunikace ve výrobní společnosti Larson-Juhl s.r.o. Cílem práce je provést analýzu marketingové komunikace vybraného subjektu a její konkurence a navrhnout opatření v rámci komunikačního mixu, následně navrhnout plán marketingové komunikace, včetně mediálního plánu a harmonogramu na období 1 roku. V úvodu práce jsou definovány teoretické …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the analysis of current marketing communication in the manufacturing company Larson-Juhl s.r.o. The aim of the bachelor thesis is to analyse the marketing communication of the selected entity and its competitors and to propose measures within the communication mix, then propose a marketing communication plan, including a media plan and schedule for a period of 1 year …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2021
  • Vedoucí: Ing. Mgr. Martin Vítek, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Stanislav Zrůst

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích