Etika a současná reklama pohledem mladé generace – Jana Hájková
Jana Hájková
Master's thesis
Etika a současná reklama pohledem mladé generace
Ethics and Contemporary Advertising as Viewed by Young Generation
Abstract:
Cílem této diplomové práce je prozkoumat a zhodnotit povědomí mladých lidí o problematice etiky v reklamě. V první teoretické části jsou definovány základní pojmy důležité pro oblast etiky, dále jsou vymezeny masová média a společnost, poté se práce zabývá problematikou reklamy, jejím vymezením, kritikou reklamy, jak je regulována, co je etická a neetická reklama, také je přiblížena současná internetová …moreAbstract:
The aim of this diploma thesis is to explore and evaluate young people's awareness of ethics in advertising. The first theoretical part defines the basic concepts of ethics, the mass media and the society are defined, then deals with advertising issues, its definition, advertising criticism, how it is regulated, what is ethical and unethical advertising, is the current Internet advertising. The practical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 3. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Jan Brabec, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HÁJKOVÁ, Jana. \textit{Etika a současná reklama pohledem mladé generace}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2018. Available from: https://theses.cz/id/edypch/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics Policy and Administration / Public Administration and Regional Development
Theses on a related topic
-
Neetická reklama: posouzení rozhodnutí Rady pro reklamu
Pavel Mošnička -
Manuál pro tvorbu právně nezávadné reklamy zaměřené na děti
Kateřina Jančová -
Etické problémy reklamy ve vztahu k dětem v agendě české Rady pro reklamu
Jana Beničáková -
Neetická reklama: posouzení rozhodnutí Rady pro reklamu
Pavel Mošnička -
Etika a reklama. Vnímání neetické reklamy adolescenty.
Kristýna Matoušková -
Etické problémy reklamy ve vztahu k dětem v agendě české Rady pro reklamu
Jana Beničáková -
Etika a reklama
Anna Zavadilová -
Reklama na internetu se zaměřením na sociální sítě
Jakub Zelenka
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights