Názory učitelů na integraci žáků se SVP do běžných základních škol. – Lada Gajdová
Lada Gajdová
Bakalářská práce
Názory učitelů na integraci žáků se SVP do běžných základních škol.
Teachers´ Opinions on Integration of Children with Special Educational Needs to Primary Schools
Anotace:
Bakalářská práce zjišťuje názory učitelů na integraci žáků se speciálními vzdělávacími potřebami do běžných základních škol. V teoretické části popisuje problematiku vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a s akcentací ke vzdělávání žáků s mentálním postižením. Součástí teoretické části je vymezení pojmů integrace a inkluze a definice pedagoga v kontextu dané problematiky. Praktická …víceAbstract:
The bachelor thesis investigates teachers' opinions on integration of pupils with special edu-cational needs into mainstream elementary schools. The theoretical part describes the issue of education of pupils with special educational needs and with emphasis on the education of pupils with mental disabilities. Part of the theoretical part is the definition of the con-cepts of integration and inclusion …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Gajdová, Lada. Názory učitelů na integraci žáků se SVP do běžných základních škol.. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Aplikace nástrojů RPA prostředí školy se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Jakub VAŇHARA