Sledování spokojenosti zákazníka ve vybrané firmě – Lenka Školoudová
Lenka Školoudová
Bachelor's thesis
Sledování spokojenosti zákazníka ve vybrané firmě
Customer satisfaction monitoring in chosen company
Anotácia:
Spokojenost zákazníků. Metodika měření spokojenosti zákazníků. Index spokojenosti zákazníka. Dotazníkové šetření.Abstract:
Customer satisfaction. Methodology of customer satisfaction monitoring. Customer satisfaction index. Questionnaire research.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 3. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/10088
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 1. 2009
- Vedúci: Marcela Zamazalová
- Oponent: Bohumír Štědroň
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/10088
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Management jakosti ve vztahu ke zvyšování spokojenosti zákazníka
Ester Bendová -
Kvantifikace spokojenosti zákazníka pomocí indexu ECSI
Radka Přikrylová -
Modely měření a zlepšování spokojenosti zákazníků
Kateřina Caklová -
Měření spokojenosti zákazníků s maloobchodní nabídkou čerstvého droždí
Jan Kozák -
Analýza spokojenosti a loajality zákazníků ke značce
Veronika BÍLÁ -
Měření spokojenosti zákazníků Českým svazem lyžařských škol
Monika HOFMANOVÁ -
Identifikace příčin klesající spokojenosti zákazníků společnosti Alza.cz, a.s.
Thanh Hang Nguyenová -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Kateryna Grydasova