Současný trend Public Relations a PR v GfK – Bc. Eva Špačková
Bc. Eva Špačková
Diplomová práce
Současný trend Public Relations a PR v GfK
Current trend Public Relations and PR in GfK
Anotace:
Cílem mé práce je seznámit čtenáře nejenom s teorií a formami Public Relations a vysvětlit význam PR, ale podívat se i na vývoj a nová východiska této formy marketingové komunikace v čase a v porovnání s PR ve světě. V souvislosti s tím jsem chtěla upozornit na profilování PR jako silně expandující sociálně komunikační discipliny. Součástí této studie je i ukázka výzkumných metod měření účinnosti PR …víceAbstract:
The aim of my graduation theses is to make readers acquainted with theoretical knowledge of forms Public Relations and to explain a signification of PR but to focus also for a development and new-starting points of this form of marketing communication in time and in comparison with PR on the world. In context of this is also a demonstration of research metodology for measurement of PR effect. In a …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/lopcp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2010
- Vedoucí: doc. Ing. Otakar Němec, CSc.
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Krizová komunikace jako příležitost budování firemní image
Adriana Malíková -
Krizová komunikace jako příležitost budování firemní image
Denisa Králíková -
Analýza etických aspektů krizové komunikace podniku
Khrystyna Tsaruk -
Externí komunikace finančních domů Volksbank CZ a ING Commercial Banking
Daniel Maršalík -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
Lucie Zábranská -
Aplikační možnosti public relations ve vybrané firmě
Lenka Kárová