Analýza televizní reklamy mezi sportovními přenosy – Petr Lůžek
Petr Lůžek
Bachelor's thesis
Analýza televizní reklamy mezi sportovními přenosy
Television Advertising Analysis During Sports Broadcasts
Anotácia:
Bakalářská práce byla zpracována na téma Analýza televizní reklamy mezi sportovními přenosy. Tato analýza byla provedena pomocí dvou marketingových výzkumů - pozorováním a následným dotazováním. Cílem bylo vypracovat statistický přehled reklam a jejich efektivnost v působení na diváka. Výsledkem práce je nízká sledovanost reklam, malá znalost hlavního sponzora a velmi nízké povědomí o prezentovaných …viacAbstract:
Title of bachelor thesis is The analysis of marketing communication during sport broadcasts. Analysis was made by observation and by surveys. Main purpose was to make statistical overview of sports commercials and their effectivity on viewers. The results of analysis are low viewership of commercials, low awareness of main sponsor, and very low awareness of presented products and sponsors.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2015
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/107383
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2015
- Vedúci: Sandra Vítková
- Oponent: Tereza Prešnajderová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová