Přínosy programu CzechAccelerator – Bc. Eva Malichová
Bc. Eva Malichová
Diplomová práce
Přínosy programu CzechAccelerator
Benefits of CzechAccelerator Programme
Anotace:
Diplomová práce se zabývá přínosy programu CzechAccelerator pro vybrané účastnící se firmy. CzechAccelerator se zaměřuje na podporu českých malých a středních podniků prostřednictvím střednědobých výjezdů do zahraničí. Během tvorby diplomové práce využívám především internetové zdroje a informace od zástupců tří vybraných firem pro případové studie. První část se týká vymezení startupů a malého a středního …víceAbstract:
This thesis deals with the benefits of CzechAccelerator programme for chosen participating companies. The CzechAccelerator focuses on support of Czech small and medium enterprises via medium-term business stays abroad. During creation of this thesis I primarily use internet sources and information from representatives of three chosen companies in case studies. The first part of my thesis contains definition …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/zlb7c/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2012
- Vedoucí: Ing. Viktorie Klímová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Barbora Prokešová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Regionální rozvoj a správa
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík