Martin ČERNÝ

Bakalářská práce

Analýza marketingové komunikace obchodního centra Silesia Opava

Analysis of Marketing Communications of Shopping Center Silesia Opava
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je problematika marketingových komunikací z pohledu obchodního centra. Cílem první části práce bylo shrnout základní teoretické poznatky z oblasti marketingové komunikace. Praktická část této bakalářské práce se zabývala ana-lýzou současné situace v oblasti marketingové komunikace obchodního centra a následně doporučením nových opatření pro její zlepšení.
Abstract:
Subject of this bachelor thesis is the issue of marketing communication from the perspecti-ve of a shopping centre. The main aim of the firts part of this work was to summarize basic theoretical facts. The practical part of this bachelor thesis is focused on analyzing the cur-rent situation of marketing communication in major shopping centers, followed by recom-mending possible solutions for its improvement …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2012
Zveřejnit od: 18. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Martina Sasínková

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ČERNÝ, Martin. Analýza marketingové komunikace obchodního centra Silesia Opava. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.5.2012

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 18. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika