Integrace žáků s poruchami chování – Bc. Zuzana Sýkorová
Bc. Zuzana Sýkorová
Bakalářská práce
Integrace žáků s poruchami chování
Pupils with behaviour disorder integration
Anotace:
Anotace Práce se zaměřuje na integraci dětí s poruchami emocí a chování na základní škole a na vliv poruchy chování na dosahování klíčových kompetencí jak stanovuje Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání. Zabývá se pohledem učitelů základních škol na integraci žáků s poruchami emocí a chování. Výzkum mapuje, jaké projevy chování učitelé považují za problém v souvislosti s integrací žáků …víceAbstract:
Annotation This bachelor thesis focuses on the integration of children with emotional and behavioral disorders in primary schools, and behavioral effects on achievement of key competencies as required by the general educational curricula for primary education. The general education curricula deal with primary school teachers looking to integrate students with emotional and behavioral disorders. Research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/q4r5w/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2010
- Vedoucí: doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Lucie Procházková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ