Marketingová strategie podniku Budějovický Budvar, n.p. – Bc. Adéla Lukášková
Bc. Adéla Lukášková
Master's thesis
Marketingová strategie podniku Budějovický Budvar, n.p.
Marketing Strategy of the Company Budweiser Budvar, N.C.
Abstract:
Diplomová práce se zabývá analýzou marketingové strategie pivovaru Budějovický Budvar, národní podnik. Teoretická část práce vymezuje základní definici marketingu, marketingové řízení, marketingové strategie, tvorbu marketingového mixu, analýzy prostředí podniku a v jejím závěru je charakterizována marketingová kontrola. Praktická část práce se zabývá podnikem Budějovický Budvar, n. p. a analyzuje …moreAbstract:
The thesis deals with the analysis of the marketing strategy of the brewery Budějovický Budvar, National Corporation. The theoretical part of the thesis defines the basic definition of marketing, marketing management, marketing strategy, creation of marketing mix, analysis of company environment and marketing control is characterized in its conclusion. The practical part deals with the Budweiser Budvar …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 3. 2019
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Jaromír Štůsek, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LUKÁŠKOVÁ, Adéla. \textit{Marketingová strategie podniku Budějovický Budvar, n.p.}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2019. Available from: https://theses.cz/id/eg5k76/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics Policy and Administration / Public Administration and Regional Development
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie malého podniku
Tereza Bačová -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Marketingová strategie firmy v oblasti služeb
Elena Buravtceva -
Audit marketingové strategie
Markéta Váňová -
Návrh marketingové strategie
Marcela Brustmanová -
Vytvoření komplexní marketingové strategie začínající firmy
Marek Fryček -
Marketingová strategie brněnského podzemí
Jana Zámoravcová -
Analýza marketingové strategie společnosti BTL Healthcare Technologies na trhu B2B
Lukáš Löffelmann
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Theses eg5k76 eg5k76/2
28/3/2019