Formy a metody komunikace mateřské školy s rodiči a dětmi – Anna RAPANTOVÁ
Anna RAPANTOVÁ
Bakalářská práce
Formy a metody komunikace mateřské školy s rodiči a dětmi
The forms and methods kindergarten communication with parents and children
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá metodami a formami komunikace učitele mateřské školy s rodiči a dětmi předškolního věku. Teoretická část je zaměřena na komunikaci, pedagogickou komunikaci a komunikaci s rodičem. Jako doplněk je zde ka-pitola o Norsku, která informuje o tom, jak komunikace s rodiči a dětmi probíhá tam. Praktická část se zabývá získá-váním informací ohledně této problematiky od učitelek mateř …víceAbstract:
Bachelor thesis is deal methods anf forms kindergarten teacher communication with parents and children. Theoretical part is focus on communication, pedagogical communication and communication with parents. Part of Norway is focus on communication Norway kindergarten with parents and chil-dren. Praktical part is focus gain information about this topic. Teachers kindergartens answered to questions during …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2015
Zveřejnit od: 21. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Dominika Provázková stolinská, PhD.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
RAPANTOVÁ, Anna. Formy a metody komunikace mateřské školy s rodiči a dětmi. Olomouc, 2015. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 21.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 21. 4. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Možnosti rozvoje komunikace u dětí s poruchami autistického spektra – alternativní a augmentativní komunikace
Michala Břusková -
Pedagogická komunikace v individuální výuce anglického jazyka – akční výzkum
Pavel Prokš -
Výtvarný projev jako prostředek pedagogické komunikace (výzkum se zaměřením na oblast komunikace ve školním prostředí)
Lucie TIKALOVÁ -
Výuková komunikace ve vyučovacích hodinách programu UčíTelka pohledem Flandersovy metody interakční analýzy
Viktor Šťastný -
Nenásilná komunikace v pojetí volnočasových pedagogů
Karolína Valoušková -
Mezigenerační komunikace začínajících učitelů s rodiči žáků
Daniela Rožňáková -
Komunikace alternativní základní školy s rodiči během pandemie koronaviru v roce 2020
Lucie Pechová -
Komunikace s dětmi s odlišným mateřským jazykem ve vybrané mateřské škole. Případová studie.
Aneta Kabeláčová
Název
Vložil
Vloženo
Práva