Product placement ve filmu SKYFALL – Mikayel Arustamyan
Mikayel Arustamyan
Bachelor's thesis
Product placement ve filmu SKYFALL
Product placement in the Skyfall
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá product placementem ve filmu Skyfall z roku 2012. Jedná se o snímek o agentovi 007, Jamesi Bondovi. Cílem práce je na základě vlastního výzkumu zjistit efektivitu product placementu v daném filmu a navrhnout možnosti jak lépe propagovat svůj výrobek ve filmu pro firmy. V teoretické části zmiňuji základy marketingového mixu a marketingových komunikací, definuji product …viacAbstract:
The bachelor's thesis deals with product placement in the latest James Bond movie called Skyfall. The goal of this thesis is to analyse the product placement in this movie and suggest possible improvements of promotion for companies' products and brands in the next James Bond movies. In the theoretical part I write about marketing mix and marketing communication, I define the product placement and …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 3. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/60497
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 6. 2014
- Vedúci: Milan Postler
- Oponent: Peter Kukuk
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/60497
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová