Nikol Kopečková
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace pro vratné obaly
Marketing Communication for Returnable Packaging
Abstract:
Bakalářská práce pojednává o marketingové komunikaci pro vratné zálohové obaly. Cílem práce je zjištění zájmu a motivace spotřebitelů na území České republiky týkající se zavedení zálohového systému vratných obalů pro PET lahve a plechovky. Značný prostor je věnován navržení marketingové komunikace, která má informovat spotřebitele o dostupných možnostech v oblasti zálohování. Důraz je také kladen …moreAbstract:
The thesis deals with marketing communication for returnable packaging with a refundable deposit. The aim of the thesis is to find out interest and motivation of con-sumers in the Czech Republic associated with the introduction of deposit-refund system (DRS) for PET bottles and cans. Significant space in the thesis is dedicated to an establishing of marketing communication, which is supposed to inform …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 12. 2022
Thesis defence
- Date of defence: 24. 1. 2023
- Supervisor: Ing. Irena Antošová, Ph.D.
- Reader: Lucie Veselá, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / field / specializace:
Economics and management / Economics and Management / Marketing and Trade
Theses on a related topic
-
Optimalizace toků vícecestného obalového materiálu při aplikaci RFID ve firmě Bosch Diesel s.r.o.
Veronika Janírková -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Online marketingová komunikace vybraného e-shopu
Anna Podstawková -
Depozitně-refundační systémy v České republice – současnost a perspektivy
Ivan Pavelka