Analýza marketingové komunikace sportovní organizace – Marek Blaschke
Marek Blaschke
Bakalářská práce
Analýza marketingové komunikace sportovní organizace
Marketing Communication Analysis of Sport Organization
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci sportovní organizace, hlavně organizace OKTAGON MMA. Cílem této práce bylo vytvořit analýzu marketingové komunikace organizace OKTAGON MMA. Výzkum práce byl zaměřen na znalost respondentů MMA a na jejich vztah k organizaci OKTAGON MMA. Výzkum také sledoval názory respondentů na tvrzení ohledně organizace. Na základě provedeného výzkumu byly …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on marketing communication of the sport organization, mainly on the OKTAGON MMA organization. The aim of this work was to analyze marketing communication of the organization OKTAGON MMA. The research of the thesis was focused on respondents knowledge of MMA and their relationship towards the organization OKTAGON MMA. The research was focused on respondent´s opinions …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2021
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/143254
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2021
- Vedoucí: Lenka Švajdová
- Oponent: Lenka Hetflajšová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová