Bc. Štěpán TAUŠEK

Master's thesis

Marketingová komunikace vybrané univerzity směrem k potencionálním uchazečům o studium

Marketing communication of a selected university towards potential applicants for study
Abstract:
Téma diplomové práce se zabývá marketingovou komunikací Západočeské univerzity v Plzni (ZČU) vůči potenciálním uchazečům o studium. Představeny jsou teoretická východiska této problematiky, jako je pojem marketingová komunikace, specifika zákazníků a komunikační mix. Ten je poté blíže představený právě z pohledu ZČU. Kvantitativní výzkum, vytvořený ve spolupráci s odborem vnějších vztahů ZČU, je provedený …more
Abstract:
The topic of the thesis deals with the marketing communication of the University of West Bohemia in Pilsen (UWB) towards potential applicants for study. Theoretical background of this issue is presented, such as the concept of marketing communication, customer specifics and communication mix which is introduced in more detail from the point of view of the UWB afterwards. Quantitative research, created …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 5. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

TAUŠEK, Štěpán. Marketingová komunikace vybrané univerzity směrem k potencionálním uchazečům o studium. Plzeň, 2021. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/